BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 24, 2009

Alza

Dari semalam sampai la di saat ini org sibuk memperkatakan pasal MPV keluaran terbaru Perodua, ALZA..
mcm2 pandangan aku dengar..
yg kata kecik la,
ada yg kata sesuai utk yg ada anak2 kecik lagi..
mcm2 lah..
tapi aku xnak la komen sgt...
sebab aku rasa aku tak tertarik pon..huhu..



semalam adalah majlis pelancarannya,
aku dan kwn2 sepejabat ada invitation ke majlis tersebut..
aku gi sana cuma nak memeriahkan majlis aje...ahahaha...
dok makan2, tgk muka TPM Tan Sri Muhyiddin secara dekat,
tgk show Atilia, penyanyi kecil molek.. :)

itu aje..hahaha...
lepas majlis tu tamat, kitorg pon start balik buat keje..
ape lagi, inspection ler.. huhhu..



nota tangan:
masih syg perkasaku... ;)

2 comments:

Frid Firdaus said...

selagi perkasa masih gagah. jaga lah...
tp i macam nak beli alza je...walau bujang...nak letak almari...muat kan?

Khai Zachrull said...

ha'ah..senang nak berangkut ke mana2...