BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 29, 2010

Sibuk.... sibuk kahh?


Sejak Isnin lalu, aku dah mula sibuk...
nak cerita kesibukkan aku tu pon aku xtau...
Tuhan jer la yg tahu...

kalau nak cerita tentang sibuk, org pon akan kata,
"mcm la ko sorang sibuk"
yeahhh, dats rite...
apa yg boleh aku buat, cuma senyum...
redha je la... demi mencari rezeki yg halal....

kadang2 mengeluh keletihan..
mmg sifat manusia...
manusia biasa macam aku...

tak salah expose diri dalam kerjaya...
tak salah pelajari banyak benda...
kerna berguna dimasa depan kelak...
xjemu beri pandangan,
xjemu menjadi sukarelawan....
ape2 pon aku ikhlas dalam semua bende...
aku percaya Tuhan ada sesuatu utk aku kelak... InsyaAllah...


nota tangan:
kepuasan dalam kepenatan...

1 comments:

Shazali said...

insyaAllah din......
ko mmg pekerja rajin....ade rezki ko nti....jg pegawai tgi lak...ameeen