BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 26, 2013

Produk Lelaki Power - Catuaba Nourishing Essence

CATUABA adalah pokok ajaib yang berasal dari Lembah Amazon Brazil, ia adalah tumbuhan afrodisiak Brazil yang paling terkenal. Seawal beberapa abad yang lalu, Puak India Tupi yang tinggal di sini, dari generasi ke generasi telah menemui keberkesanan dan keajaiban ekstrak tumbuhan CATUABA yang boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki. Itulah sebabnya kenapa mereka mempunyai zakar yang besar dan kuat hingga mendatangkan irihati kepada semua lelaki-lelaki di dunia ini.


Mereka juga telah membuat penemuan bahawa seorang lelaki yang mengambil CATUABA untuk jangka masa yang lama boleh bertahan selama lebih daripada 2 jam tanpa ejakulasi dan masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks sepertimana mereka yang berusia 25 tahun walaupun diusia 60 tahun. CATUABA adalah sejenis tumbuhan yang telah dikurniakan untuk mereka yang telah berhasil membesarkan zakar dengan luar biasa dan keupayaan seks yang sangat hebat.

Puak India Tupi telah menggunakan CATUABA bagi generasi tidak terkira banyaknya..mereka juga telah mencipta banyak lagu2 yang memuji keajaibannya. Lelaki TUPI mempunyai zakar purata 20 cm (8 inci), untuk memudahkan ketika berburu, mereka terpaksa mengikat dan menetapkan zakar mereka di sekeliling pinggang atau paha. Oleh sebab itu, mereka juga mempunyai gelaran yang sangat istimewa “ PUAK ORANG GAJAH AMAZON".

Makmal Negara Brazil, Akademik Penyelidikan Perubatan Persekutuan Amerika Syarikat dan Makmal Sains Reproduktif Universiti HAVARD , Amerika Syarikat telah sama-sama menjalankan penyelidikan saintifik ke atas lelaki-lelaki India Tupi dan CATUABA. Micheal Van Straten, seorang pakar British yang terkenal di dalam penyelidikan tumbuh-tumbuhan perubatan berkata : Ini merupakan salah satu kejayaan utama terapeutik dalam bidang disfungsi erektil, lebih-lebih lagi, tidak ada bukti bahawa penggunaan jangka masa panjang boleh membawa apa2 kesan sampingan.

Nak tau fungsi utama CATUABA? tunggu next post ya!

0 comments: