BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 24, 2008

MaLam...

Malam tadi ntah nape trasa lapo yg amat sangat.. nasib baik si shazali ajak makan..tapi pas isyak.. adoii boroi pewut aku... aku ingat dia bawak si akram coz dlm msg dia, dia ckp ikram.. aku hingat typing error..rupanye dia mmg betol2 bawak IKRAM bukan AKRAM iaitu RAIMI IKRAM.. korang mesti conpius... aku mmg xpenah panggil raimi tu ikram, ntah sejak bila mamat shazali ni panggil.. ala2 nama manja gitu.. ahaks...
mcm2 kitorg borak.. si raimi meluahkan masalah dia kat aku.. ye la, sebagai kawan aku hanya dpt bagi pandangan dan menjadi pendengar setia aje...borak punye borak dekat kol 11 lebih.. so balik ler...

erm..malam tadi sebelum kluar mkn ada gak chitchat ngn dilla jap.. lama betol x borak.. aku sibuk, so dah jarang sgt msg or calling2... sorry wakkk... :-P

ari ni aku xbrape sihat.. kene sesema.. so, aku mc ari ni....
kat umah xde buat pe, baik aku tulis blog...

sape2 nak komen, sila la yer... he3....

(tergaru2 hidung yg gatal.... huhuhu)

3 comments:

Oyin said...

ehem dilla lalalalala
mlm tadi aku call ko...xnk taip lak hahahahaaa

knape ngan Raimi tu??
*bisik bisik*

minum lh kopi kuat ko...nnti x selsema lg kakakakaa

Muhamad Khairuddin Jamal said...

hahahaha.. buang karen jer.. ko dah slalu borak, ni pon dia kata jeles aku syg ko sorg jer... hahahaha....

raimi??dia tu tutttttttttt... (maaf terputus)...

kopi kuat beb.. hahahahaha...

Oyin said...

xper xper...
nnti aku kurang kn call ko kakakaaa

ckp kt dilla..
aku x syg ko lsg!! wakakakakaa

weh...
esok aku mau tgk the happening...mau juin ka??