BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 2, 2010

Kesihatan Tidak Stabil


seminggu lebih aku demam..
selsema yg berpanjangan..
batuk yg kadang2nya malu2 kucing, kadang2nya gedik2 santai,
membuatkan aku tak berapa nak elok....

walaupon keadaan tak berapa nak stabil,
ku tetap gi keje..
buat inspections... berlakon depan bos yg kononnya aku ok...
[waahhh, ada ke org mcm tu?]

aku balik kg hujung minggu...
dalam keadaa tak sihat...
belum sihat sepenuhnya, aku kene cirit birit lak..
perut menusuk2 tajam...
seperti dihiris2..
takut jugak, mana la tau bukan food poisoning..
ishh, mintak disimpang..
aku tak gi klinik pon...
demam ke, cirit ke..
aku just gi farmasi...

ntah kali ni mmg aku berkeras x mo gi klinik...
xtau lah..ada gak mak bapak, kwn2 suruh gi check up...
sebab selalu sgt sakit2...
ermm...ntah la...
ape2 pon, ari ni ari baru, minggu baru dan bulan baru...
tgh bersemangt nih.. hihiii...


nota tangan:
emosi tetap stabil walau kesihatan tak stabil

0 comments: