BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 20, 2010

Laptop Meragam


Hujung minggu yg lepas laptop aku mula meragam lagi...
sama kes yg lepas..asyik mati2..
tanye member, dia kata kene flash bios..
ntah ape bende, aku pon xtau...

memandangkan akhir2 ni aku sibuk ngn laporan tahunan dan bermacam2 lagi bende yg nak dibuat, aku pon tak terasa sangat bile laptop aku xde..
nak on9 pon kat opis jer..
tapi aku ni jenis komited sikit, time keje buat keje aje...gegege...

aku gi anta laptop aku tu kat member aku..
suruh dia betolkan ape yg patut...
tup tup dia kata kene tukar motherboard lak...
adehh, kene beli mak papan ker? huhuuu...
harga lak lebh kurang rm500..
adoiii,mana la aku nak mencekau..

aku ngadu nasib kat 'dia', dia kata suruh kompol duit..pas ada duit baru leh repair.. pasal nak guna laptop, dia bagi pinjam notebook dia..
ingatkan dia leh sponsor..gegegee.... joking aje.. :P
aku bukan ape, nak pinjam2 ni aku x berapa gemar sgt..
ye la, barang org yg berharga..xpasal2 klu rosak ke, ape ke, kene gak ganti...
dah dia ckp camtu, aku terima jer la pertolongan dia..
ape2 pon aku kene la usaha gak secepat mungkin utk repair laptop aku tu..uhuuu...


nota tangan:
ada hati nak tukar terus, beli laptop baru..egeggee.. :P

2 comments:

hanie said...

uncle!!

*saje nk komen gegedik gini..hahaha :P *

Khai said...

ye anak... meletops pic tu...