BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 1, 2010

Penang : Hari Kedua : 31 Disember 2009

Bangun tido seawal 8 pagi...

walaupun bercuti, aku xnak lepaskan peluang menghirup udara pagi di Pulau Mutiara..gegege..

bersiap2 ke satu tempat untuk menikmati sarapan pagi..

gerai-gerai yg penuh dengan pelbagai juadah...

tapi aku tetap nak makan roti planta...

mcm la kat KL xde kan...hhiii....


Abg Mizi mempromote sejenis kuih yg namanya Serabai..

pertama kali aku makan kuih itu..

hahaha.... klu ikut bahasa aku, serabai tu mcm serabut or selekeh...

tp kat sini sebenarnya kuih....hihihi..

not bad gak.. cicah ngn kuah serawa..huhu..



selepas breakfast, kitorg gi singgah kat Queensbay Mall jap,

semata2 nak beli tiket wayang..

citer Avatar…


sayang sekali xde 3D..xpelah, janji dah tgk..

Pada mulanya, mmg malas nak tgk citer tu..

Tp kengkawan ckp best, so aku gi tgk la jugak…

Mmg tak dinafikan, mmg sgt best..

Kalu ada masa, mmg aku nak tgk skali lagi..

scenery dia sungguh cantik

Citer yg penuh dengan message..

Dan banyak pengajaran dan tauladan..


Lepas menonton Avatar yg menyayat hati,

Kitorg gi makan kat TGI Friday..

Adehh, gemok la aku mcm ni…

Ari2 makan heavy… xpelah, pasni kene la diet..huhu..

Malam ni malam tahun baru..

Ingat nak tgk bunga api, tp rasa2nya mesti crowded giler..

Kitorg batalkan hasrat nak countdownt2 nih,

Lagipon xpenting pon..

Kitorg gi jalan2 kat Batu Feringghi.. lagi best..hihihi..

Kaki dah letih, seharian berjalan-jalan..

Balik umah, tido… ;)

Happy new year!! ;)



Nota tangan:

I see you….

1 comments:

Shazali said...

cuti-cuti sakan nampak!~mne souvenir aku gagagaga