BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 21, 2008

BesdaY + WeeKend + EppY


Happy 26th Birthday!!!

Aiyooo, aku dah tua!! huhuhu.. 19hb genap aku 26 tahun.. adoii makin bertambah usia..
Besday kali ini aku rasa eppy sgt2.. Kali ni my family celebrated my besday kat kampung...kebetulan besday aku jatuh pada weekend tahun ni.. my mom buat kenduri tahlil untuk arwah atok nenek sedara mara and doa selamat for me and whole my family agar keluarga kami dilindungi Allah.. Ameen... Yang best kenduri kali ni, mcm biasa bacaan Yassin oleh kaum ibu2 se-Malaya.. huhu.. yg bestnye ada Marhaban..mcm2 lagu diorg buat.. huhu dah lama aku xtgk marhaban..Abis smua tu, kitorang buat sesi potong kek.. Actually, anak sedara aku pon share tarikh besday ngn aku, so aku mcm tumpang kek jer..mak dia yg beli... nGeeeee..

~~gambo? maaf la, xde yang menarik utk share ngn korang..huhuhu..

Oyinnn.. Thanks... windu kat ko...

kali ni besday aku rasa happy sgt.. ada lak seseorang dtg dlm idup aku... rasa lain macam lak ngn dia...

~~ jatuh cinta lagi.. Lagi2 ku jatuh cinta... (Matta)

******tersenyum sorang2... =)

6 comments:

ninot said...

Salam din...:)
Happy Belated Besday..Moga aku tak terlambat mengucapkannya..teruskan membuat blog, chaiyok!
lama x keep in touch..harap sehat selalu..hehehe

Oyin said...

Ooo...sudah jatuh chenta eh ;))
siapakah gerangan gadis itu...
senyap2 jer...x bgtau aku...ni yg wat aku mau majuk ni...
org dh ada gf...pasni x dpt ler slalu poya2 ngan ko kn :(

Khai a.k.a Inche' Dean said...

Nen.. tenQue.. xsangka ko baca bblog akuu... ko xde blog kerrr???

Khai a.k.a Inche' Dean said...

Oyin...Mane ade...Jatuh chenta jerkk... ko xnak tgk kwn ko bahagia kerrr?? =(

Oyin said...

laaa...aku aku kata ko xleh jatuh chenta :p
cuma kecik ati x bgtau aku :-<

Khai a.k.a Inche' Dean said...

huhuhu.. jatuh chinte jer... huhu