BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 12, 2008

Mengemas



Ari ni aku xde uat pape pon.. bagun lambat dekat kol 11.. on9 pastu terasa nak kemas bilik... bilik mcm tongkang pecah.. huhuhu..
inilah hasilnya bilik aku bila dah di kemas dengan rapi... hehehe
bilik aku biasa jer.. xde la best sgt.. tapi aku lebih selesa terperuk dlm bilik ni..padahal xde pape pon yg best..
ni bilik sementara aku la.. maybe aku pindah umah baru, lagi dekat ngn opis.. senang, jln kaki 5 minit dah sampai... jimat minyak, jimat masa... kalu tertinggal barang pon senang nak amek lek...
ari ni xde buat pape, nak kuar mcm malas... Afiz ajak aku survey gym kat area damansara.. katanye dah lama x work out.. huhuhu badan dah chantek dah.. xmcm aku nih... erm, tgk la nnti kalu ada ati nak ikut dia gi survey.. kat luar ujan, mendung jer.. buatkan aku nak tido... huhuhu besh2....

~~sambil peluk bantal...cejuknye...

3 comments:

Khai a.k.a Inche' Dean said...

xde sape nak komen ker bilik aku?? huhuhuhuhuhuhuhuhu

Anonymous said...

errmmm warna merah... rajin btol kemas bilik.. nnati bole tolong kemaskan bilik, huhuhu..

Anonymous said...

errmm..rajin btol kemas bilik..nak pinjam batal 2 bole..hehhee