BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 1, 2008

PeriStiWa + ImaGe CoNsUltaNt + JaLaN2

huhuhu.. mcm2 terjadik 2 3 ari ni...
1st last weekend aku lek kg...
then, terjadik la satu insiden ngeri yg xpenah terjadik pada aku sebelum ni... aku kene tipu ngn company bas expresss... huhuhuhu.. mls nak citer..bosan...
then, disebabkan aku xlek ari ahad, semalam baru aku lek..
sampai umah kol 1, afiz ajak kuar mkn.. dia promote insurans skali.. aku pon mmg xde life insurans, insurans keta ada la... aku sajer mmg nak amek ngn dia... kawan kan..
so, borak punye borak dah nak dekat kol 4... ari ni aku janji ngn oyin nak temankan dia shopping kasut... biasa la minah tu, bila nak kasut jer, carik aku, bila nak kasut jer, carik aku, bila nak aku jer, carik kasut.. hahahaha... 4 ur info, aku ni dilantik oleh pegawai dari JPM yg bernama NORRINA ESA as her image consultant.. tapi bab KASUT jer.. mcm baju ker, sluar ker, kurang la....huhuhuhu...



ni la antara kasut2 yg ditgk... huhhu...dekat 10 kedai kot carik kasut si oyin ni... mcm2 jenis try...



masa nak carik kasut ni, kitrg dah lapo bangat.. so carik food court or restaurant yg kitrg rasa ok la.... terjumpa lak si minah yani (kazen oyin).. kitrg mkn sama2, gelak sama2... ada 1 statement yg aku xleh lupa si yani ckp ~~ kata sorang??? mkn sorang, minum sorang?? hehehehehe.....sebulan skali jer kak berdua, tu pon ngn oyin jer... hahahahahaha....









antara makanan-makanan kitrg makan... huhuhuhuhuhu


0 comments: