BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 31, 2008

GiGi + MC + JaLaN2....

Aku mmg dibesarkan di Bndar yg penuh damai iaitu Batu Pahat (BeePee).. dari kecik sampai umor aku 24 tahun lebih aku dok BeePee..cuma penah dok JayBee 3 tahun coz study... tapi kali ni aku bukan nak citer pasal smua tu.. kali ni aku nak citer pasal GIGI.... huhuhu...

Selasa lalu aku telah menghidap sakit gigi yang teramat sangat....xpenah rasa sakit bangat..rasanye senggugut pon xsakit mcm tu.. punca aku sakit gigi ialah pagi2 lagi aku breakfast roti cicah ngn kuah durian.. my boss bwk..dia kata wife dia yg buat... aku pon mkn la.. kuah tu mmg manis.. gigi aku mmg dah berlubang.... ni smua jadik penyebab.. aku bukan salahkan KUAH Durian tu..aku salahkan diri aku sendiri, xjaga.. huhu..then, tghari aku dah xtahan, aku mintak lek awal...
kat umah dah xleh nk tido coz sakit.. lak tu ditambah ngn masalah.. ada la masalah tu, xperlu dicerita.. huhuhu...
Mlm, aku gi mkn kat OLD Town Whitecoffee..makan curry mee + Hazelnut white coffee (cold).. mmg pavarot aku..sedap.. makin sakit gigi lak pas mkn.. aku telan gak la activefast 2 biji.. makin terguling2 aku dibuatnye.. jam da menunjukan jam 1, aku xtahan sangat, aku call sorang sahabat ni antakan ke klinik 24hours.. nak gi farmasi dah tutup.. ade ke kat Malaysia farmasi 24hours??ermmm...... puas mencarik, gi sunway, subang.. lastly gi uptown damansara.. nasib baik ade.. doktor tu just bagi pain killer + antibiotik + ubat tido... baru la aku lega.. dapat 2 hari MC.. doktor tu nasihat gi dental surgery dengan secepat yg mungkin.. adoiii, masalahnye aku takut gi dental surgery.. huhuhu....

Semalam (Rabu), aku dok umah jer..bgn tido pon agak lambat.. then buat ape yg patut..mkn ubat terus Tintong(mamai) lagi..

Ari ni (khamis), tghari dpt call dari abg wari..dia tnye dah ok ker..aku ckp dah ok sgt.. dia pon mc ari ni coz gastrik.. huhu..dia ajak kuar lunch..kol 1 kuar, tnye dia nk gi mana..dia kata nak bawak aku gi dental surgery.. arrrrrghhhhgghhh tidakkkk!!!
actually aku mmg nk gi, takut gak gigi ni makin teruk..tapi kene la ade org teman gi jumpa dentist... last aku service gigi ni form 3 kot.. ntah xhingat...huhu..
ini la dental surgery yg aku gi..... Dentist india.. huhu..

Dentist tu ckp mmg gigi aku dah tahap kronik..dia tnye samada aku nak cabut or tampal.. sayang lak gigi geraham aku ni kalu aku cabut.. then dia tampal utk sementara coz dia kata kalu tampal terus akan sakit..so 3 mggu lagi aku gi sana buang yg tampal sementara ni, then tampal yg kekal punye...sambil tu dia buang karang2 gigi aku... adoiiii sakit giler... pas tu gigi aku chantek dah....


Ermm, bosan xde buat pape, kitorg gi jalan2 kat sunway pyramid... then balik.....



~~moral of the story, jaga la gigi anda...

7 comments:

ninot said...

dean,
bagi aku semangat weh...
huhuhu...doakan aku berjaya yer..
:) amin...

Khai a.k.a Inche' Dean said...

ok.. all da best..

Oyin said...

hahahahaa
mase aku wat scalling x rase saket pn :p

Anonymous said...

sakit lar...huhuhu

add_asyraf said...

chantek jer gigi tue...huhu...

Unknown said...

Iklan colgate kah?

Khai a.k.a Inche' Dean said...

ada gaya ker??? hukhukhuk...