BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 6, 2010

Khianat atau Kemalangan?

Tengahari tadi aku nak ke klinik...
dalam kepanasan terik, aku berjalan ke kereta..
dari jauh aku dah nampak ada tak kene ngn keta aku..


Ya Allah, lampu signal aku pecah...
di pecah atau terpecah..?
aku pon xtau...
siapalah nk mengkhianat aku pulak...
rasanya aku tak ada musuh...
ada yg tak puas ati ngn aku ker?
knape perlu nk pecah2 harta org?

kalu rasa tak puas, terus jumpa aku..
ckp direct...
kalu ada aku buat silap, aku akan mohon maaf...
sangat tak gentlement...
cara mcm ni dah lapuk sgt...

xpelah, tuhan maha mengetahui...
Dia yang balas atas setiap mereka2 yg melakukan kejahatan...
pasti...


nota tangan:
kawan aku kata org itu sangat PONDAN!

4 comments:

pitt said...

kete bru ke?....sejak bile pkai neo ni...huhuhu

Khai said...

sekadar gambar hiasan..

Cik Wanie said...

bersabar lah dear,
insya-ALLAH,
satu hari nanti,
org tue akn terima balasannya jugak,
percayalah ckp i...

Khai said...

amin.. :)