BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 6, 2010

Sakitnya Seorang....


Hampir seminggu aku tidak sihat...
selsema, batuk, sakit kepala...
baru tadi aku gi check up kat klinik swasta..

Tekanan darah aku ok, paru-paru aku pon ok...
jadik, apa masalah yg aku hadapi..?
kepala aku sakit sangat terutamanya di bahagian belakang..
Doktor tu sendri tak boleh nak ckp apa penyakit...
bila aku ckp aku sakit kepala kemungkinan aku selsema dan kerap bersin...
dia terus kata aku ada sinus...
doktor sendri tak leh nak bagi jwpan...
aku sengaja biarkan dia check aku dulu...

bile hidup sorg2 ni, terasa diri ni kosong pon ada...
xde org nak temankan gi klinik...
xde org amek ubat, suapkan dalam mulut..
tapi aku dah biasa buat sorang2..
dari dulu dah biasa berdikari..
cuma keinginan utk dimanjakan ada..
walaupun aku anak bongsu, aku tak rasa aku manja..
takat manja ngn mak, gediks2 tu biasa la..hihii...

apa pun aku tetap aku...
Hanya aku sorang...
aku berharap dan berdoa kepadaNya yg memberi penyakit...
agar penyakit sakit kepala aku ni berkurangan dan pulih...
Amin...


nota tangan:
rindu utk dibelai...

5 comments:

eqbalzack said...

lain benor bunyi entry ni....

Khai said...

:)

flyz said...

cian...meh aku temankan ko(hu..hu..gurau je)

Khai said...

flyz: terharu..huhu

Khai said...

flyz: terharu..huhu