BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 9, 2008

Semalam + Ari ni + Cik Wanie.......


Alhamdulillah semalam aku dah sihat dari sesema..

tinggal ckit2 jer..

semalam pon aku bersemangat nak buat keje..

ntah ler.. tetiba kann??

xde keje pon leh carik keje..hehe..

semalam gak, dpt brita dari ofismate aku [arrina]..

dia dapat dah transfer ke sungai petani, ikut husband dia..

suka dia.. aku pon turut gembira sebab dah lama dia menunggu..

tapi yg xbestnye, aku dah xde kawan nak ngumpat2, gelak2..

huhu, xpelah.. kawan dtg dan pergi kann??




Ari ni aku pon dah rasa sihat gak..

pagi2 biasa la, sesema gak..

mmg dah rutin sebenarnye..

Ari ni paling awal aku dtg keje..

slalu aku la org yg ke berapa ntah dtg ngam2 waktu masuk keje..

tp ari ni 10 minit awal..

hehe pecah rekod bebb..

keje seperti biasa..bnyak gak..

aku dah mula amek keje2 si arrina..

adoii aii, menanggung keje org sebelum penggantinye ade.. huhu..




Cik wanie lak.. nape aku buat entry ada nama dia..

hehe, pas keje tadi aku sajer2 menggatal sms kat dia..

tetiba dia call.. haha, suka la dia ada peminat bg sms..

xreply sms pon..tapi terus call...

nak tau la tu sape la jejaka yg bernama khai..
hehe... rupa2nya aku...

borak2 lama gak.. suka gak borak ngn dia..

ader jer nak melawak.. hihi..

tapi aku pon bleh tahan loya buruk gak...

jenis xde insurans mulut punyee.. ngggeeee...

ape2 pon, suka borak ngn dia..

harap2 pas ni leh jumpa dia..

dia nak jadik 1st bloggerz yg jumpa aku..

hahaha... pas ni sape2 bloggerz nak jumpa, tunggu cik wanie la yer..

nnti langgar pantang... ;p




p/s : cik wanie, jgn give up nk carik tempat utk open house.. tringin nak mkn nasik himpit kuah kacang mak cik wanie yg buat.. hihi..


3 comments:

cik wanie said...

khai....

hehehehhehehe,
yelah mesti nak kena tahu siapa KHAI tue kan,
gtue....
sbb dlm simpanan hp cik wanie ada 3 org nama KHAI ok,
cuma KHAI suami si ROSMA jer x dak lagi,
hehehehhehehe....

mmg best dpt berborak ngn khai ,
rasa tersenyum kembali,
yelah hati kan tgh gundah-gulana....
hehehehehehehhe....

thx again dear,
mmg HOPE sgt2 dpt jumpa khai...
nak jadi org PERTAMA ok,
lalalalalallalalala:)

~hugs~

Hanya Aku Sorang said...

hahaha.. semalam sempat ngumpat tentang wanie ngn abg EQ.. hehehe... maafinn kami yerkk... ;P

cik wanie said...

khai....

ayo jgn mention nama abg EQ,
wakakakakakakakka,
nanti kena babab ok;)
hahahahahahahaha