BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 30, 2008

Pembaca Berita??


Kali ni entry aku agak pelik sikit..
Bukan pasal aku ada skandal ngn Pembaca Berita..
huhuhu.. cuma pasal kawan aku..
tak sampai beberapa minit yg lepas,
kawan aku yg dah lama x anto kabo,
dia YM aku..
so, kitorg borak2 la..
tetiba aku tertanye kat dia..

"bro..xde lubang side income ker??"
"ha, ko nak x baca brita?? xsilap skrg ada audition.."
"baca brita?? hahaha.. mcm klakar jer"
"ko ada rupa ape??"
"mmg la ader rupa.. ngeee.. err part time ke or full time?"
"dua2 ade.. nnti aku tnye kat member aku"


Gitu la lebeh kurang dialog perbualan kitorg..
Aku terpikir sejenak, boleh ker aku baca brite??
Aku ni dah la pemalu, kang ade lak muka merah padam tgk kamera..
huhhuhhuuu...
Dulu aku teringin nak jadik DJ radio..
Sebab macam best jer jadik DJ.. xnampak muka..
hikkhikkkhikkk..

Ape pendapat korang, patutkah aku gi audition tu??
Mampu ker aku jadik pembaca brita??
Aku ada ciri2 "selebriti" ker?? [ soklan ni x leh blah.. hahahaaa] ;P

10 comments:

:: i.l.h.a.m.a.n.s.i.z :: said...

pergh.. soklan.. ngee..
emm.. ape kate pegi jer
bro.. malu ke.. muka merah
ke.. itu sume tolak tepi..
sume tu leh kasi hilang
ape.. haha.. ehem.. nak
join2.. lalala~ ngee..
cuba je bro.. rupa ader..
try test uji rashid
tengok..

Hanya Aku Sorang said...

haha.. satu 'pemangkin' semangat bagi aku... sape lagik???

cik wanie said...

dear khai....

bg wanie better khai pegi cuba dulu,
mana tahu rezeki khai kat situ,
semua "perasaan2" itu cuba simpan kejap dlm almari dulu,
kang bila dah balik baru amik blk perasaan itu,
blh???

apapun wanie doakan yg terbaik tuk khai...
ok...

~hugs~

Hanya Aku Sorang said...

tenQue wanie... i'll try.. insyaAllah.. :)

Oyin said...

aku said...


NO!


sbb???


biar aku simpan sendiri...

Hanya Aku Sorang said...

ceh.. xsupport kawan lansung.. huhu.. ko gitu kan, xsuka aku 'enterprame' dlm tv.. huhu

miSz.haNie said...

agagaga...
g jek la TT uit..
ner tau..ade rezki..
wahh..glemer sudah.. =P
[xrugi mencuba!]

** bace brita ehk.. ke jd weather man!!..larikkkk.. =P

Hanya Aku Sorang said...

Tu la, tgh tggu member bagtu bile leh dtg audition...
weather man pon masuk dlm tv gak... ngeeee.... :P

Oyin said...

bkn x support....ada penah aku x support....ikut ko ske ko lh nk anggap kaku per...

tp aku xnk nnti...aku ilang dena yg aku knal....skang ni pn bg aku ko lain...pahammm???

Hanya Aku Sorang said...

la.. yeke aku dah lain??
perasaan ko jer kot..
aku bukan pe, nnti ko kata "balik2 ngko!" kecik ati aku... huhu