BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 1, 2008

IKEA... HiLaNg.....?


Sabtu...
Ari tak bekerja bagi aku...
Macam biasa aku bangun hampir jam 10..
ngeeeeee....
Abg wari call, ajak kuar..
xtau pi mana..katenye nak tgk muvie..
Aku ok jer.. lagipon busan dok umah..
Kol 2 dia sampai..
Kitorg pi makan kat restoran Jaring kat Bandar Sunway..
Pastu mcm dah kenyang.. malas lak nak tgk muvie..
lagipon ptg abg wari terpaksa balik coz ada hal family dia..
Tapi dia nak carik barang utk umah dia..
kitorg pi Ikea..
Ahh, parking penuh.. tension..
so, aku park kat the Curve..
bnyk kosong lak.. huhuhu
Hampir jam 5, baru kitorg terasa letih berjalan dlm ikea tu...
huhhuhuuu.....

Tiba kat keta, aku teraba-raba poket sluar aku..

"eh, mana tiket parking???"

Adoii aii, HILANG!!..
Tercicir kat mane lak nii??...
Puas carik dalam keta, xde gak..
Nak ajer aku buat 'dajal'.. pi amek tiket baru..
tapi abg wari xbagi.. xbaik katenye..
huhhuuuu....

"tak pe la, kita bayar jer la..."

Pi kat kaunter bayar, ckp tiket HILANG..

"RM 25 ajer bang..."
AJER?
RM25 tu leh tgk muvie.. ahhhh...ni salah aku..
tapi abg wari yg bayar.. aku serba salah lak kat dia...
aku nak byr kat dia, tp dia xnak..
dia kata, blanjer dia minum kang... huhuhuu..
tapi aku tetap xpuas ati, camner leh HILANG.....




P/S : Pas ni simpan dalam wallet.. huhuhu.. [careless!!]




4 comments:

cik wanie said...

lain kali cik abg,
letak dlm wallet lagi selamat,
kan dah kena bayar RM 25 hengget,
blh beli birthday present wanie tau,
wakakakkakakakakaka......

blh cenggitue:)

Hanya Aku Sorang said...

huhu.. tu la.. tp bukan duit khai... ngeeeeee..;P

Anonymous said...

dean oit...
aku dh tukar link blog tau..
heheeh update tau!
http://feizura.wordpress.com

yehhaaaaaaa!!!
-nen

Ad Rifza said...

Ok lee tu bkn duit sendirik..hehe...tapi nxt time ken ati2..salam bloggers..