BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 30, 2008

TAGGED by p.a.k.w.e

Adoii tag lagik...
Kali ni dari P.A.K.W.E...
xpenah2 mamat ni tag aku,
kali ni dia tag lak... ;p
walaupon aku dah umumkan satu malaya
yang aku dah PENCEN nak buat tag2 ni,
tapi demi tidak menghampakan beliau
aku buat gak laa.. huhu..

ni dia tag dia....


1. Snap pic wallet korang skang dalam dan luar..

2. Perkenalkan wallet anda, nama die, kat mana beli, berapa hinggit.
~~nama dia? : xde nama.. tapi jenama polo..so panggil POLO jer lah.. hihi
~~ beli kat? : jucso sunway pyramid
~~ hinggit?: RM129.90

3. Keluarkan apa yg patut, snap puas2, minimun 5 (lima) k.

duit xseberapa yg ada.. xsuka duit bnyk2 dm wallet.. huhu

simcard HAPPY (014) untuk aku gayut.. murah ajer 45 minit/RM0.90

antara kad2 yg sgt2 penting..

eh, gambo ni lagik?? hihi



kad atm ngn redbox tu sgt2 perlu..ngeee




4. Snap wallet bersama empunya diri.


Kalu PAKWE leh dikecualikan, aku pon dikecualikan.. hihi



5. Tag plak 5 (lima) kenalan anda....

~~ oyin

~~ dakhanie

~~shalee

~~Wanie

~~Yanie Putrajaya

p/s : shaper2 dah xleh nak tag shaye... ngeeeee

5 comments:

cik wanie said...

alamk kena tag jugak ker???
hurm...
nanti wanie buat ok,
tapi bukan sekarang,
sbb bz ckit,
hehehhehehhe:)

miSz.haNie said...

jaat!!!

p.a.k.w.e. said...

dikecualikan pown tak lah sampai gune pic lama
PAKWE snap fresh tau
tak aci
tukar gambo cepat

Hanya Aku Sorang said...

cik wanie...
wajib buat k.. hihi

dak hanie...
haha.. nasib anda laaa...

pakwe....
wey, gamba fresh tu, ahad lepas pegi mandi manda.. xnampak ke muka fresh.. kik kik

Lee said...

haha
mujur tyme bace neh ari gaji..
ngeh3