BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 20, 2008

Sakit kah aku??


Semalam..
Kali yang ke berapa ntah aku dikira SAKIT dalam tahun ni..
Tak cukup antibodi ker aku ni??
Ke tak xukup vitamin?? huhuhuhuuu...
maybe cuaca pon mainkan peranan..
Hujan jer kan..
semalam terpaksa aku halfday.. niat ati nak pegi klinik,
tapi mcm buang masa jer..
paling tidak pon doktor tu tnye "ye encik, sakit ape??"
bagi ubat pon still Panadol..
Baik aku mkn ubat yg ada kat umah jer...
Kol 1 sampai kol 5, aku membuta.. huhuhu..
bangun tido pon still tintong..

pas maghrib aku terbaring jer depan tv..
kat umah xde sape2..
housemate aku pi kursus sampai ujung tahun ni...
kalau la aku pengsan sorg2.. huhuhu...

"tu la hang, tak kawen.. kalu kawen kan dah ada orang tgk2kan hang..."
terngiang2 kat telinga aku, chief aku bising.. huhu..
erm.. nak buat camner, mmg dah xde org nak... huhu

Ari ni dah kurang ckit.. still keje seperti biasa dan pi buat inspection kat sultan ismail
ngan kajang..
lunch, pi makan satey kajang la.. huhu..

harap2 aku akan sihat selalu.. doa2kan aku yer... :)


p/s: kpd dakhanie, cik wanie & frid.. lambat ckit k 'bayar utang' tag yg kamo bagi tu... huhuhu

3 comments:

Frid Firdaus said...

tak kesah...
janji kamu tue sehat...

Hanya Aku Sorang said...

hihi.. tenque..

cik wanie said...

khai...
lambat pun x per,
asalkan buat jer...

apapun jgn lupa mkn ubat,
hurm,
sakit nak kena kawen nie,
hehehehhehhe...

dah ada calon ker?
kalau blum meh nak tlg carikan,
blh:)