BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 18, 2008

Runsing....


Runsing.....
Aku tak tau sama ada HATI aku runsing
atau
KEPALA aku yang runsing...
Aku mencari2 ape sebenarnya yang membuatkan aku runsing...
Adakah ini semuanye hanye mainan perasaan??
Mungkin aku terlalu sibuk dengan keje2 aku...


"Akak, kenapa saya rasa mcm something jer ek? xtau la,
mcm runsing semacam jer..."
aku tanye kat sorg kakak ni...

"erm...nape runsing2 ni?? pasal awek ker?? cepat2 la kawen...."
"ish, ke situ lak.. saya mana ade awek kak oiiii... xde sape nak.. xlaku.. huhuhu..."
"xde org nak?? kalu jual 3 longgok sepuluh ringgit, laku jer dik...hahahhaaa"


kitorg berdekah sakan..
nasib baik ada akak tu, ada gak nak dilawaknye..
ada ker aku jual longgok?? huhuhu
ape2 pon aku xtau kenapa aku runsing....
maybe dah lama x bercuti...
maybe dah lama x balik kampung... [rasanye deepavali ari tu dah balik.. huhu]
maybe.... ntah la....



nota kaki : aku mahu cuti lama..raye aji kang... huhuhu

2 comments:

Naizaitul said...

tu tandanye mmg kena cuti panjang...amek jek cuti..nnt krg sket stress keje lps cuti :)

Hanya Aku Sorang said...

huhuhu.. tu la.. raye aji kang mmg nak cuti panjang...