BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 16, 2008

MLM..


MLM...
bukan MALAM...tapi Multilevel Marketing..
Sahabat aku beria2 mengajak aku..
Tapi aku sangat2 tidak berminat..
Memang BENDE tu boleh jadik jutawan..
Tapi aku xboleh jadik jutawan dengan BENDE tu...
bukan dia ajer yg mengajak aku, tapi ramai yg dah ajak...
aku bukan ape, aku amat lemah nak mengajak ORANG join BENDE2 mcm ni..
tapi ORANG kata xperlu PANDAI bercakap untuk buat BENDE2 mcm ni..
erm...tapi aku tau sape aku.. buat sahabat, ampun maaf dipinta...

2 comments:

El-Zaffril said...

Yerp... aku pun tak bleh buat MLM... Bukan type aku la... kepala otak aku fikir hidup normal je... tanak jadi jutawan... berat tanggungjawab jadi jutawan... biarlah jadi orang biasa

Hanya Aku Sorang said...

hhihi.. aku pon xnak jadik jutawan..nak kaya ckit jer.. hidup senang la katanye.. huhu