BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 6, 2008

Kenapa Aku Tak Update Blog??



Kenapa aku tak update blog??

Sebab :-

~~ aku terlalu la sibuk...
~~ bile sibuk, terasa la penat..
~~ bile terasa penat, mula la rasa malas..
~~ bile mula rasa malas, aku dah tak kose nak update blog..
~~ bile dah tak kose nak update blog, mula la blog aku bersawang..
~~ bile blog aku dah bersawang, korang mula la bising..
~~ bile korang mula bising, aku buat bodoh jer.. hihihiiihiii...






p/s : jangan marah yek!! ;P

5 comments:

cik wanie said...

ala ciannyer Tuan Tanah sibuk ngn keje,
ala nanti bila da free,
update lah kan,
cuma jgn kasi bersawang sgt lah yer:)

Hanya Aku Sorang said...

tu la cik wanie.. khai sibuk la ngan keje.. pas keje je penat.. so mlm mcm xterdaya nak update lo.. huhuhu..maka bersawang la blog hamba.. ;p

Oyin said...

hahahahahaa

sama jer ngan aku...
giler bz n giler tired...
asyik demam2...
n dont hv mood uhuk uhuk

eQbalzack said...

bila...bila..bila...

p/s: bila nak jumpa ni?? hehehe

Hanya Aku Sorang said...

oyin~~

ciannye ko.. wey, dah lama xborak mcm dulu2. huhhuuu


abg eQ~~

anytime la bro.. cuma bukan waktu pejabat k.. hihihi