BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 18, 2008


Semua kenderaan ringan (Kelas 1) yang menggunakan Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) dan Lebuhraya ELlITE, akan menikmati potongan diskaun 10 peratus dari jam 12 tengah malam hingga 7 pagi mulai 1 Jan 2009 hingga 31 Dis 2010...[petikan dari Malaysiakini]




Wajar ker?
Mcm x efisyen jer...
Konon mcm nak kurangkan beban pengguna highway..
tp kesan dia?

banyak la orang nak guna highway waktu malam..
banyak la jugak kemalangan yang akan berlaku..
ye la, waktu malam.. ngantok wooo.. huhu..
ni baru satu sudut, dari sudut lain..
erm, ape2 pon tahniah la kpd kerajaan,
berusaha untuk kurangkan beban rakyatnye...






nota kaki : ni pendapat aku jer... rasa2 aku x dapat merasa diskaun ni kot... sebab aku x suka lek tengah2 malam.. ngeee

2 comments:

Naizaitul said...

agaknyer k'jaan nk soh org blk tgh2 mlm...xjem waktu siang...punyelah susah nk turunkan harga tol...time naik cepat jek..hehe..

Hanya Aku Sorang said...

biasa la tu cik naizatul.. berapa kerat jer orang guna highway tgh2 mlm... huhuhu