BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 23, 2008

Ari-ari keletihan.....


Tinggal brape ari lagi nak masuk tahun baru..
ari2 itulah yg membuatkan aku keletihan yang amat sgt..
keje2 opis seperti biasa...
juga keje2 inspection kene buat..
dah namanye tugas.. buat ajer larr...
aku dah menghitung ari bile la nak akhir tahun..
sebab aku akan cuti... hihihi...

Ari2ku tetap sama..
celik mata dah ingat pasal keje..
balik keje time dah nak senja..
bile dah senja terasa malas nak buat aktiviti luar..
kene ikut mood..
malam sebelum nak tido,
dah terpikir nak buat ape esok..
bile masakah aku nak berchinta? huhuhuhuu...
pasal chinta?
rasanye xpenah aku buat entry pasal chinta.. huhu..
next time ajer la yer... aku masih keletihan...



nota tangan:
"Hidup biarlah berbakti, walaupun tidak dipuji.."



8 comments:

miSz.haNie said...

eleh~~
dh pencen kan...
ngaku jek la energy dh kurengss
ahahahaha
[mati la kene babap ngan btg mop kang nih..hehehe]

Hanya Aku Sorang said...

tolong ckit.. nak 'test' ke kegagahan spiderman yg sungguh bertenaga.. hahahaa..(ketawa jahaat)

[xpasal2 kene banned ngn lembaga penapisan.. huhuhu]

miSz.haNie said...

aik..
leh test ker..?
dh mcm piyuk nasik jek TT ni...
ahahahahahaha...

[kurengss taw! =P]

Hanya Aku Sorang said...

kuang.. kuang.. kuang....

cik wanie said...

khai...

thx sbb smlm sudi dgr "masalah" wanie,
hurm...

i will ok soon:(

TQ so much dear.

Hanya Aku Sorang said...

wanie..

sabar k..khai xkesah pon..
kite kwn2 kan...

take care k...

cik wanie said...

khai...

alhamdullilah wanie dah ok dah skit,
smlm pun dah jumpa doc,
doc ckp demam panas + terlalu stress,
darah tinggi oooo,
hurm...

apapun thx so much dear:)

Hanya Aku Sorang said...

alhamdulillah.. bagus la.. ape2 jaga diri..