BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 21, 2008

sesi meronggeng

Pagi2 lagi aku dah bangun.. seawal kol 8..
xsangka leh bangun awal pepagi ahad cenggini..
ni semua sebab aku ada sesi meronggeng ngan sape lagi,
ngan si oyin, my bestfren lorr... huhu..

kol 10 dah ada kat umah dia....
"weh, kejap eh.. bagi aku last masuk jamban..pewot ni wat hal lak.."
aku dapat sms dari oyin.. busuk tol! ngeeee ;P
setelah selesai 'sesi' dia, terus pi Jusco cheras selatan..
matlamat utama, berkaraoke.. hahha..
masuk kol 11, kuar kat kol 3..
melalak la kami sepuas2 ati sehingga tercabut urat kentut kitorg..
hahahaaa....

pas tu aku dah xde suara dah.. pale lak mcm nak benggong...
bukan pe, mmg dari pagi aku dah kene sesema lagi..
[payah tol kuman ni nak mati!]
kitorg round dlm jusco jap..mcm xbest jer..
terus pi presint 11 pi amek kawan oyin..
dah dekat kol 4 baru kitorg nak lunch.. huhu..
kitorg mkn kat Alamanda..
pas tu aku tinggalkan diorg kat sana sebab dah xlarat nak meronggeng..
nak negok muvie kompom penuh..
next time ajer la yer...

nota tangan:
jangan tanye mana gambo kitorg.. kitorg xsuka expose lebeh2 mcm dak hanie...
hahahaaahaaa
[matilaaa kene carutzz ngn dakhanie..]

6 comments:

miSz.haNie said...

keji!!!
jage..nt akn ku tempekkan gmbr TT 1 blog..
[muahahaha - gelak super saiya jahat!!]

Hanya Aku Sorang said...

kui kui kui.. [guling2 sambil kaki terangkat... rasakn penangan khai [spiderman mesia].. hahaha

miSz.haNie said...

eleh..
setakat spiderman pencen nih..
apedehal..
kan uncle kan...
ahahahaha

Hanya Aku Sorang said...

pencen pon still spiderman beb!! kuang3..

[dakhanie ada rupa mcm catwomen.. kucing pe ek? haa kucing parsi.. hahahaaa]

miSz.haNie said...

kucing parsi pn..janji KAWAII!!
ahahaha...
spiderman pencen..??
leh join komuniti "masih ada yg syg"
hikhikhik
[kompem dia terbakarrrr!]

Hanya Aku Sorang said...

xmain la 'tebakar2'.. gua cool beb!! [sambil pegang batang mop nak babap kucin parsi..hahaha]