BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 14, 2008

Sinbad...

Ekcely semalam aku x berapa nak sihat..
Ntah lah, ngan sesemanye, ngan pening kepalanye..
xelok2.. huh..
aku ni degil sikit nak pi klinik..
dah teruk baru nak pi klinik..
Ari ni aku baru pi.. doktor bagi aku 5 jenis ubat..
Adoii aii.. xsuka makan ubat lorr... huhu..
tapi untuk tidak melarat penyakit ni,
terpaksa la jugak makan.. nak buat camner.. huhu..

Malam tadi aku pi nonton teater muzikal kanak2.. SINBAD..
kat Istana Budaya..
tu pon last minute..
abg wari call, dia bawak anak2 dia pi nonton..
so ade tiket extra.. aku ok jer..
mmg aku xpenah nonton teater..
maksud aku teater yg hebat2 la..
takat kat skolah, kat kolej, ada gak la tgk..

Sinbad sebuah cerita dogengan kanak2..
Tak sarat sangat dengan isi ataupun isu..
Isinya berkaitan moral-moral antara manusia.
Pada aku amat menghiburkan..
lebih2 lagi budak2 yang menjayakannye..
seronok tgk diorg berdansa beramai2..
lebih kurang 80 org kesemuanya.. huh.. teruja.. hihi..
tambah pulak penampilan khas Kak Engku yg amat mempersonakan..
aku yg duduk paling depan amat mengujakan.. ngee..
pulak tu dia tarik seorg brader ke pentas dlm satu babak..
[aku harap2 dia tarik aku.. ngeee]..

aku mmg naif about theater..
tapi aku dapat rasakan pelakon kanak2 lebih bersungguh2 berbanding pelakon dewasa sebab mereka mmg enjoy masa pementasan berlansung..
lagi la ngn koreograf amat mempersonakan..
ape2 pon aku enjoy menonton teater..
walaupun teater kanak2... ;)



nota tangan:
mahu menonton PGLtM musim ke3..
sape nak join??

4 comments:

miSz.haNie said...

nk..
tp TT banjer laa..
ahahahah

Hanya Aku Sorang said...

boleh, tapi duit banjer tu datangnye dari beg duit dak hanie.. haha

miSz.haNie said...

haha...
very da kedekot taw! =P

Hanya Aku Sorang said...

bukan kedekut la, cuma pengamal belanja berhemah.. kik kik kik....