BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

Hanya Aku + Sebak


Tadi aku berborak ngn seorang sahabat aku..
kira sahabat baru..Kenalan baru..
biasa la, citer2 pasal kehidupan masing2..
tetiba terbukak citer pasal kekasih..

mula2 dia kata dia setahun menjanda..
mati laki katanya..
aku pon kata, klu mati laki bukan janda tapi balu..
aku pon dok melawak2..
rupa2nya betol2 ex bf dia dah meninggal dunia setahun lalu..
aku tetibe terdiam terpaku.. aku mintak maaf kat dia..
aku ingat dia melawak jer.. hhuhu..

8 tahun dia bersama, tetibe berpisah disebabkan hukum alam..
macam2 dia citer, ape yg telah berlaku..aku turut rasa sedih dan tetiba sebak..
tapi aku percaya, ape yg berlaku pasti ada hikmahnya..
dan semuanya telah tertulis, wajib kite mempercayainya..

ape2 yg berlaku, yg hidup ni haruslah teruskan kehidupan..
jadikan kenangan yg terindah sebagai pemangkin utk terus hidup..
dan percaya la, jodoh telahpun ditetapkan olehNya..
cuma kite berusaha untuk mencari dan sentiasa berdoa..
InsyaAllah.. :)


nota tangan:
khatimah cinta...

2 comments:

Cik Wanie said...

dear,
perpisahan oleh 2 dunia mmg memeritkan,
wanie rasa wanie sgt2 memahami perasaan kwn u tue,
sbb wanie pun lalui perkara yg sama,
(masa wanie ngn "arwah" arfan,
maybe masanya bersama arwah lebih lama berbanding ngn wanie yg hanya mengenali arwah arfan hanya "4 thn"tapi ttp lama....

maybe org x dpt merasai apa yg dirasai oleh dia even wanie sendiri rasai,
x sama dear...
tambahan pula if "arwah" itu 1st luv dier,
hurm....

mmg terlalu sukar tuk dicari ganti,
apapun wanie doakan agar kwn u tue akn tabah dan dpt meneruskan khiduapan ini demi masa depan...

hurm,
bila i tulis komen ini,
aku tiba2 teringatkan arwah arfan,
i miss him so much n alwaz miss him till i die...
he's my 1st luv,
4 ever in my heart.......
(i'm sad)

Jepp said...

so touching... :(