BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 22, 2009

Hanya Aku + Setahun..


Hari ni genaplah setahun aku ber'blogging'..
pantasnye masa berlalu..
macam xcaye, rasa mcm baru dua tiga bulan aku ber'blogging'..

dalam setahun, macam2 berlaku..
semua ada dlm blog aku..
itu pun yg mana boleh aku kongsikan bersama..
ada jer bende2 yg aku simpan, biarlah ianya dalam memoriku..

bile tgk balik aku buat entry, mcm kelakar pon ade..
yer la, baru2 lagi kan menceburi bidang penulisan blog..
kadang2 bile baca balik, gelak sorg2.. naifnye aku..
aku pon xsangka cara penulisan aku pon ada org suka..
sampai tercalon dalam blogger award.. huhu, sangat tidak sangka..

harap2 aku still boleh berblogging..
sebagai peneman diri di kala sunyi..
ape2 pon terima kasih kepada semua yg sudi menyinggah,
mengkomen dan ape2 "meng" lagi..
semoga kalian diberi cahaya kebahagiaan yg kekal hakiki.. :)
[perghhh...hahaha]


nota tangan:
dah besar 'anak' aku.. huhu

1 comments:

Cik Wanie said...

i btul2 x sangka yg kita di"takdir"kan memulakan penulisan blog pada tarikh yg sama,
hik hik hik..

apapun happy anniversary to u too my dear,
jaga "anak" kita tue bebaik yer,
(tetiba kannn)
hik hik hik....

apapun teruskan berblogging ok:)
~hugs~