BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 9, 2009

Blog Sendu


Akhir2 ini blog aku seakan-akan sendu semacam..
sayu2, sedih2.. ish, ish, ish..
(teringat adibah noor :P)
sampai org kata blog aku blog sedih..

kini aku rasa xperlu nak sendu2, sedih2..
aku dah letak ke tepi bab2 sayu..
tp kite manusia biasa, xlepas dari perasaan sebegitu..

bila emosi kita terganggu, sebenarnya kesihatan kita juga akan terganggu..
dah 2 3 ari aku rasa x sihat..
selsema, batuk, sakit kepala.. semua secukup rasa..gegege :P
tapi aku kuatkan semangat juga..
apa yg berlaku, mungkin ada hikmah,
dan mengajar aku menjadi lebih matang dan makin mendewasakan diri.. :)


nota tangan:
Sesuatu yang buruk tak selamanya tidak baik,
Dan sesuatu yang indah tak selamanya baik

6 comments:

Cik Wanie said...

apapun dear,
idup mesti diteruskan...
kita kena kuat kan semangat kita,

apapun i doakan yg terbaik utk diri u,
take care alwaz ok...

Frid Firdaus said...

jadi mcm blog i ke?
hehehe...
i setuju... tak baik tak semestinya tak baik..

Ena said...

cam lebih kurang jer ngan n3 sy smlm.. he3.. hari sedih kot smlm..

Khai Zachrull said...

cik wanie:

thanks dear.. i pon doakan yg terbaik utk u... take care 2.. :)

frid:

tu la, sendu sgt..nasib baik xde sejujur2nya...mwahaha..

ena:

ye ke? nnti nak skodeng jap..hihi

♣ haNie ♣ said...

tau xpe..
asyik sedih2 jek uncle ni..
nt byk kedot...aiyokkk..

:P

Jepp said...

kadang2 kene luah juga yg terpendam, baru lah lega skit angah.. :)