BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 21, 2008

Adoiii Tag lagikkk!!!



Dak hanie jahat!! ;P
Aku kene tag lagi ngan dak hanie..
Banyak lak tu soklannye.. adoii..
Nah amek ni dak hanie....

1. LeSen

~~ lesen keta ada, lesen motor pon ada.. aku amek lesen agak lambat dikalangan kengkawan, ketika aku semester 3 (tahun 2001).. masa tu mmg kena beli motor sebab dah dok umh sewa, da xdok hostel...

2. kaLeR

~~ aku suka kaler MERAH, PUTIH, ITAM, KELABU N IJAU.. baju melayu tahun ni warna merah... giler lah!!

3. mInaTanG

~~minatang?? aku suka kucing tapi xsuka bela.. aku suka ikan yg comey2 tu tapi dia xtahan lama.. niat ati nak bela gajah, tapi xmampu nak beli makanannye.. hahhaa

4. sUkeR

~~ suker lepak dalam bilik mcm anak dara sambil chatting ngn surf internet.. kadang2 kalu dah busan giler, pi window shopping sorg2..

5. kaWan

~~ kawan ramai, baik lelaki, baik pompuan.. tapi aku rasa kwn aku sorg jer.. Oyin.. huhu [kembang idung oyin.. hahaha]

6. saYer

~~ sayer?? that picture u see is the real me... dark skin rough hair budak kampung type that could never be metrosexual or ubersexual guy or whatever u'll call it next..

7. kasUt

~~suka gak beli kasut tapi lebeh pada sandle.. senang nk sarung.. huhu..lagipon aku slalu sempoi ajer..

ok la eh ngn jwapan2 tu.. harap dakhanie puas ati.. aku xmo tag sape2 gak..

3 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

thanks 4 da pantun....

(^_^)

DaK haNIe said...

aipp..
mn ade jahat..
nakal sket saje..
heheheheh..
bagush2...pueh ati ngan jawapan.. =P

Hanya Aku Sorang said...

cik yanie ~~ u'r ewlcome.. ;)

dak hanie ~~ jawapan menetapi standard skema jwpn.. haha