BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 11, 2008

Soklan nak Kene penampar... [Episod 1]


Disebabkan tercabar ngn soklan teka teki dari kak kin ku syg, aku telah mengumpulkan soklan kefahaman tahun2 lepas yg dijawab oleh budak2 UPSR..

Entry ni khas utk kakak ku itu. ;P

Kalu sape2 nak cuba jwb, sila la kalu ada berani.. hahha...

cuma 5 soklan jer.. xbanyak.. yg lain tu episod akan datang....



1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?


2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?


3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?


4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?


5) Siape yang menemukan dompet kulit?



Amacam kak kin?? mau cuba jwb?? sila2... hehehe...

jawapan akan diberikan setelah kak kin sebut "give-up..give-up".. hahaha..


~~renung-renungkan.. selamat beramal... ;D

8 comments:

:: i.l.h.a.m.a.n.s.i.z :: said...

jwpn utk soalan 1,2 dan 5 mmg x boleh blah.. haha
bro,
jawapan2 bakal menimbulkan kontroversi ni..
siap sedia dgn pertahanan diri.. ngeh3..

eh, dpt jwb ni.. xde dpt ape2 ke? duwet raye ke? lalala

Hanya Aku Sorang ~~ kHai@DeaN said...

jawab jer laaa... haha

kalau jwpan betol, ada la dapat...

kalu nak, jawab dulu..

DaK haNIe said...

jwpn soklan no. 3 = kuih salah bikin..

jwpn soklan no. 4 = kude belang..sb byk "black belt" kat bdn dia..

hahahahahahaha
soklan2 len...err...ermmmm... [smbil garu2 pale]

ilhamansiz said...

ok..jwpn dia
tanak bgtau sume.. nak kasi can org lain jwb gak.. ngeh3..

1. ada kaitan dgn waktu pagi la..
2. EPL ada kait sama..
3. kuih salah bikin
4. ala yg putih hitam tu..
5. sila bg sy balik..

am i rite??? hohoho

Oyin said...

aku x ske teka-teki huhu

*mau tgk kak kin give up jer muahahhaaa*

Hanya Aku Sorang ~~ kHai@DeaN said...

mana kak kin... dah xsabo nak tggu jawapan dari kak kin... kik kik kik...

kin said...

Silalah hadek-hadek ke blog kekanda ye...MUahhx!!!

Hanya Aku Sorang ~~ kHai@DeaN said...

huhhuhu.. kak kin dah dapat jawab.. xpe, xpe... ado lai ni haa..