BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 17, 2009

Hanya Aku + 'I Love You, Man'

Hari ni seperti biasa, bangun lewat..
Pada aku time2 begini jer boleh aku buat.. huhu..
Mula2 mmg xde plan..
cuma menunggu sahabat datang untuk letak barang kat umah aku..
tumpang sementara beberapa bulan selama dia berada di Australia..

Hari ni aku rasa malas sangat2,
bertambah dengan emosi aku yang tak stabil..
bukan datang bulan ok..PMS lagi la tidak..

untuk menghilangkan sedikit emosi aku,
aku kuar bersiar2 ngn sahabat ke Midvalley..
xde niat nak tgk muvie, tapi dah sampai sana,
kaki seolah2 ditarik2 dari arah panggung wayang..
xtau nak tgk citer ape, main belasah ajer citer "I Love You, Man"..


citer komedi sekali lagi..
aku suka, xberapa berat..
citer yg sempoi yang mengisahkan seorg agen hartanah,
bertunang dengan seorg gadis cantik..
dalam masa yang sama, dia sedar dia xde kwn baik lelaki..
so, dia berusaha untuk mencari sehinggalah bertemu seorg lelaki
yang hidupnya agak slumber..
banyak la kisah2 yg kelakar dalam tu..
akhirnya dia berkahwin jugak..

bagi yg mereka ingin meringankan kepala otak dari berserabut,
aku sarankan tgk la citer nih.. lawak seyyhh.. huhu



nota tangan:
"Saya sayang awak, sukarkah untuk dilafazkan?"

2 comments:

Frid Firdaus said...

Jujur adalah penting. Tapi terlalu jujur juga mengundang bencana.
Jangan menilai jika kita belum pasti.
Bukan sukar kerana ia bernilai.

Hazlina Hassan said...

I watched this movie as recommended by Frid ( thanks babe) This movie memang funny. The actor is also acting in "Forgetting Sarah Marshall" U should watch the movie. I rank the movie 4 star and I love u, man i rank 3 half star.

Wrap me in if you guys wanna watch more movie ya.