BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 9, 2009

Hanya Aku + Ibuku

Esok adalah Hari Ibu..
Adehhh, windu giler kat mak aku
walaupon baru jer aku lek kg.. geggee..
rindu aku xkan berkurang pada ibu aku..

** ni lah mak aku.. gegege..

Bile sebut pasal ibu,
mmg pada aku jasa seorg ibu mmg xterbalas..
pengorbanannya mmg besar..
9 bulan kite berada dlm kandungan..
ape yg dia mkn, kite makan..
ape yg dia minum kite minum..
pada aku, ibu adalah segala2nya..

Mungkin sesetengah manusia tidak mempunyai ibu yg sempurna..
faham bukan? tapi percayalah,
sejahat2 ibu, dia tetap 'syurga' kita..
tiada dia, tiadalah kita..
dikesempatan hari ibu ini, cuba lah berikan sedikit
'kenangan' utk mereka walaupon hanya bersalaman ataupun peluk cium
sebagai tanda kasih syg kita..
mana yg sudah tiada ibu,
bacakan surah Yassin ataupon sekurang2nya surah AlFathihah..
moga diberkati olehNya..

Untuk ibu aku lak, aku dan adik beradik dah berpakat nak buat satu majlis utk ibuku..
insyaAllah akhir bulan ni..
disamping besday2 kaum keluargaku yg lahir dalam bulan Mei..
family besar kan..
pulak tu kebetulan bulan Mei ni anniversary mak dan bapa aku..
so, mmg sedang elok lah..hihi..
ape2 pon I luv my mom, forever ever n ever... hihi
Sayang Mak! ;)



nota tangan:
Hargailah Ibu selagi boleh dihargai...

7 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

selamat hari ibu...mak..

hehhehe....opss..salah2...makcik...

kekkekek....

(^_^)

♣♣ Yanie Putrajaya ♣♣

Frid Firdaus said...

Selamat Hari Ibu!

roon itawaza said...

Samalah muka khai dengan mak khai...anak mak yeak?

Hanya Aku Sorang said...

saye bagi pihak mak saye mengucapkan terima kasih atas ucapan selamat ari ibu.. gegege

Hanya Aku Sorang said...

roon itawaza::

sama ker? like mother like son.. hihi

kin said...

Inilah gambar yg paling mahal, dean... I loike! ;D

Hanya Aku Sorang said...

kak kin::

yup.. miss my mom.. huhuhu