BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 2, 2009

Hanya Aku + Ibu


Isnin hinggaRabu aku akan bercuti,
saja nak amek cuti, nak berehat..nak tenangkan fikiran.. huhu..
so aku amik keputusan untuk balik kampung..

Rasa rindu giler kat mak aku..
walaupun dalam seminggu 3 4 kali aku call dia,
tanya kabar dia, tapi xsama jugak..xde depan mata..
cuma suara jer aku dengar..

Maskulin bulan ni mengupas topik pasal hari ibu..
makin rindu aku kat mak aku.. huhhuu..
tak kira la aku dikata anak mak ape.. hhuhu
asalkan aku tau kedudukan aku camner..

erm, sok pagi2 aku balik la kampung gamaknya..
ape agaknya mak aku buat untuk aku ni ek? hihi..

sure x abis2 aku makan..haha..
xsabar dah nak lek nih.. huhhu...


nota tangan:
ibu adalah segala2nya, sayangi ibu selagi masih ada...

1 comments:

Cik Wanie said...

yes btul tue,
ibu adalah segala-galanya,
apapun yg terjadi,
dia sentiasalah diutamakan....

i luv my mama too,
hurm.....

selamat pulang ke kg,
semoga selamat tiba ke kg halaman,
kirimkan salam pada warga johor yer,
hik hik hik hik..

Take Care:)