BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 9, 2009

Hanya Aku + Kedai Perabut

Hari ni hari Sabtu, xde plan ape2..
bangun tido kol 11 lebih..
malas pon ade nak bangun..
syok mengulit2 atas katil..gegege..
Sahabat aku telefon nak ajak pi lunch..
so, aku bersiap..mmg rasa lapar..

Lepas makan dah xtau nak pi mana,
menyinggah jap kat kedai perabut,
depan balai polis Kelana Jaya..
kalu korg nak tau, aku ni mmg suka pi kedai2 perabut..
malah rajin gak la pi IKEA..
bukan pe, sajer cuci2 mata,
berangan2 nak perabut itu, perabut ini.. gegegee...


Lepas tu, sahabat aku ajak pi kedai perabut 99 kat USJ..
katanya murah.. so kitorg pon pegi laa..
1st time aku pi sana, bnyk gak kedai perabutnya..
mcm2 harga aku dapat..tawar menawar tp aku bukan nak beli pon..gegege...
jahat giler aku..
dah puas2 pi sana, on the way balik nampak kedai perabut LDP
yang betol2 tepi highway LDP tu..
menyinggah jap kat sana.. hahaha..
kitorg pi cavenzi..kitorg usha2 katil,
adehhhh murah giler salesgirl tu bagi..
macam nak amek, tp memandangkan bilik aku kecik
then ada ura2 aku nak berpindah, xjadik ler aku nak mengambeknye..

setelah penat round2, kitorg pi minum kat Fend Ikan Bakar..
minum ABC special dia.. mmg aku suka kat situ..
dah jadik kedai makan favourite aku dah.. gegege..
balik jer dah rasa penat tapi puas.. ape lagik, tido lerr.. hihi..


nota tangan:
rasa puas di hari Sabtu..
'lain org lain tahap kepuasannya' ;)

4 comments:

Frid Firdaus said...

Khai...nanti i nak u bawa i pergi tengok perabut erk...mana tau ada yg berkenan di hati...

Hanya Aku Sorang said...

ok ajer... ;)

dah nak kawen ker?

kin said...

esok klu mak kak kin takde teman...leh ler ajak dean temankan dia gi tgk perabot...satu geng! hehehe ;)

Frid Firdaus said...

persedian sebelum kahwin lah khai...