BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 21, 2009

Hanya Aku + Gadis Pilihan..


Selepas 'terkeluar'nya entry pasal kawen,
ramai lak yg tanye aku,
camner gadis pilihan aku..
adoii..payah gak nak jawab..
bukan pe, takut ada yg kecewa,
takut ada yg mengata,
ada yg xpuas ati,
ada gak yg suruh berpijak dibumi yg nyata..
tapi semua tu lumrah manusia kan..
xpernah senang dengan keadaan kite..

Yang pasti aku tau sape diri aku..
yang pasti aku tau ape yg aku nak..
dan yang pasti aku tetap aku..

well, camner gadis pilihan aku yg aku idam2kan?
hihi, biarlah aku saje yg tahu.. ;P

nota tangan:
'siapa bilang gadis melayu tak menawan?' ;P

10 comments:

cik wanie said...

dear khai..

hurm,
wanie kalau blh x nak kecilkan hati kwn2 wanie,
andai "ITU" membuatkan khai terasa,
maafkan wanie,
hurm

Frid Firdaus said...

APa yang kita nak biar kita je yg tahu...
kalau tak ckp pun jd umpatan org baik kita diam...
hanya kita je yg tahu tentang diri kita...

Hanya Aku Sorang said...

wanie...

xde ape2 la wanie..khai memain jer la, mana ada khai terasa..huhuhu.. dah2, jgn pk yg bukan2 yer...

Hanya Aku Sorang said...

frid..

yup, betol tu.. :)

miSz.haNie said...

hanya aku sorang kan tagline..
haruss hanya uncle jek yg tau..
ekekeke

psstt..smg cpat2 jumpe idaman ati..
tau2 anak dara umah seblah..
ekekekek

[matilaa kene luku ni kang!]

Hanya Aku Sorang said...

dakhanie::..

tau xpe..
tapi xmo la ank dara sebelah umah... huhuhu.. xberkembang ok.. hihi

penyibuk said...

ni ada awek cun gak...
aku kenal dia sbb dia org kampung aku... rase umur dia baru je 21.

http://4.bp.blogspot.com/_QEBaltokGNQ/SaT9vOsx1lI/AAAAAAAABFc/sbHZJ_btDLc/s1600-h/p6.JPG

roon itawaza said...

pUnyala kacak abg kita yang Sorang ni..X kan la X dEr sorang kOt pun yang Terpaut...Abg ni jUal mahal Kot...huu...huuu...

Hanya Aku Sorang said...

penyibuk::..

thanks a lot.. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
azza::..

kacak ker? hihi.. nak buat camner, org kacak sekrang ni dah xlaku..huhu

roon itawaza said...

yEr kEr...aBg sOranG ni JuaL mAhal Kot...