BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 11, 2009

Hanya Aku + Madonna + Anak Ikan

Aku tak tau citer aku ni kira paling terbaru ataupun dah basi..
Citer pasal Madonna ada anak ikan.. huhuhu..
Bukan ape, semenjak 2 menjak ni ada jer org kata aku ni dah mcm anak ikan..
anak ikan ape? ikan paus? ikan pari? ikan bilis? huhuhu..

berbalik pada Madonna, anak ikan dia ni sorang model..namanye Jesus Luz..
korang bayangkan Madonna yang berumur 50 tahun ada anak ikan umur 22 tahun..
tapi Madonna still 'bergetah'.. kalu aku pon leh cair.. wakakakaaa...

Menurut sumber, mereka menjalinkan hubungan selepas sesi fotografi sebuah majalah di US..
huhuhu mmg panas gambo2 dia, ape tak nye, mamat tu leh bogel depan Madonna..
patut la Madonna tak keberatan nak amek dia jadik anak ikan..huhu..
kat bawah ni ada pic diorg..mmg panas..




panas bukan?huhuhu... aku ni mcm paparazzi lak..ahhahaaa..
Pendapat aku, ni semua nak publisiti jer.. bayangkan la, sebelum ni model ni dibayar lebih kurang RM800 jer untuk satu show, tp skrg sejak citer pasal dia tersebar merata2 dunia, harga terus meningkat kepada RM480,000..huuhu kayo giler...

pada aku hidup di barat sama jer hidup kat timur..
ntah2 lagi hebat dari Madonna ngan Jesus Luz ni..kan? ape2 pon tepuk dada, tanye selera..



nota tangan:
selera i selero nogori.. hihihi..bleh?

6 comments:

Frid Firdaus said...

dulu time sekolah kan...cikgu i ckp tepuk dada tanya iman...kalau ikut selera semua benda kita nak...
*bukan time sekolah i jd anak ikan tau...

miSz.haNie said...

selera msk lomak ye bang..
hahahahah

Hanya Aku Sorang said...

Frid..

mcm mana la nak tanya iman, sedangkan iman kite xnampak..pulak tu tepuk dada, iman bukan ada kat dada..kan?huhuhu..

time skolah u mmg dah potential jadik anak ikan.. ngeee..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miSz.Hanie..

memang berselero eden makan masak lomak cili padi.. huhu, kegomaran eden... haha..

tetiba panggil abg nih? nak ngorat eh..? wakakakaaa

miSz.haNie said...

ngorat?????
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
ok.
dh.
sekian.
:P

eQbalzack said...

madonna tu layak jadi nenek je...bape byk la jarum dia suntik nak bagi bergetah tu!

Hanya Aku Sorang said...

dak hanie..

ngorat arr... ;P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

abg eQ..

dia mandi susu getah la abg eQ.. kik kik kik..