BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 23, 2009

Hanya Aku + Hero Wayang..

Adoii, entry sebelum ni citer pasal fantasi,
ni citer pasal Hero Wayang lak..
xde ape nak citer,cuma tetiba aku suka lagu
si Saerah ft Daly Ahli Fiqir.."Hero Wayang"..
lagu ni dah lama dah kuar..OST filem WAYANG klu xsilap aku..
mmg aku tak minat ngn si saerah ni, tp aku suka lak
dia nyanyi lagu rentak ala2 mcm tu..
dia tak sesuai nyanyi lagu balada,
lagu asli lagi la tak sesuai..huhu..
ape2 pon korang enjoy ngn lagu ni,
liriknye agak menarik.. mengenai kite semua..



Hero Wayang

Malam memang sepi
Apa guna menangis
Barang sudah jadi
Apa guna menangis

Esok ada lagi
Apa guna menangis
Nasib tukar ganti
Apa guna menangis

ver 1
Ramai yang tahu
Ramai yang faham
Tapi tak ramai sanggup mengerti

Ramai yang tunjuk
Ramai yang ajar
Tapi tak ramai yang mendengar

ver 2
Ramai yang datang
Ramai yang pesan
Tapi tak ramai yang sanggup membantu
Akhirnya tinggal
Kita sendiri

korus:
Malam bawa pagi
Apa guna menangis
Kasih datang pergi
Apa guna menangis

Esok ada hari
Apa guna menangis
Boleh jumpa lagi
Apa guna (kau) menangis


Ramai yang tahu
Ramai yang faham
Tapi tak ramai sanggup mengerti



nota tangan:
jangan nak tunjuk jadik Hero!! huhuhu

8 comments:

cik wanie said...

hurm,
btul lah,
sedap plak bila dia nyanyi lagu rentak mcm nie kan,
lalalalalalala

Hanya Aku Sorang said...

khai suka lagu ni jew.. hihi

[yAN!e][pUTraJAya] said...

best gak lagu nih...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Hanya Aku Sorang said...

best kan? ngeee...

Oyin said...

weh!! jom koke!! *gelak guling2*

Kos Serani said...

Samalah kita Khai, aku pun tak minat kat Saerah ni, tapi aku suka sangat lagu dia. Kiranya aku minat lagu...bukan orgnya.Best layan lagu ni, irama bagus, maknanya liriknya bagus

Hanya Aku Sorang said...

oyin::..

pas gaji ler syg.. huhuhuu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kos Serani::..
sama la kite.. ngehngeehh..

Oyin said...

yer ler :-<