BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 9, 2009

Hanya Aku + 'Benda Baik'


Kite sebagai manusia biasa
kadang2 tak perasan tindak tanduk yg kite lakukan..
mungkin sebab teruja bile mendengar sesuatu yg boleh dikatakan 'bende baik'..
walaupon ianya pada peringkat permulaan, tapi xsalah rasanya kalau kite kongsikan 'bende baik' tu dengan org yg kite percayai...

tapi ari ni aku dh melakukannye..
aku dah 'terbukak' cerita pasal 'bende baik' kepada salah sorg sahabat kami..
mungkin aku terlalu teruja mendengar kabar itu,
walaupon ianya dianggap 'tak kompom lagi'..
bukan niat aku nak jadik 'mat kepoh',
cuma ingin berkongsi 'keterujaan'..

akhirnya dia berkecil ati kat aku..
atas sebab 'kekepohan' aku..
aku pon xsangka, dia ingin kabar 'bende baik' itu hanya dikongsi bersama aku..
aku sangka dia xkesah walaupon org yg aku 'terbagitau' tu adalah salah sorg sahabat baik kami..
aku faham, 'bende baik' ni belum tentu jadik,
so ini akan memalukan diri dia...
aku mintak maaf bnyk2..
ye lah, aku tau semua salah aku..
tapi percayalah, xsemua bende atau citer antara aku dan kau semua org tahu..
dan sekarang, terpulanglah.. masih percayakan aku lagi ataupon tidak..


nota tangan:
aku bukan Nabi yg bisa sempurna..

4 comments:

Frid Firdaus said...

huhuhu...
suka nota tangan. boleh relate dengan i punya entry.

Hanya Aku Sorang said...

hahaha... sesuai kan.. ;)

roon itawaza said...

sabar jer...benda baik kadang2 ramai yang x leh terima...

Hanya Aku Sorang said...

roon itawaza::

erm, dah xkesah pon.. huhuhu