BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 9, 2009

Hanya Aku + Koir


Petang semalam aku terlibat dalam pemilihan KOIR jabatan aku..
Aku just jadik AJK..
AJK Kesenian dan Kebudayaan...
[seni la sgt kan...huhu]
Bile sebut pasal seni2 ni, kat jabatan aku ni warganya kureng berminat sikit..
kene paksa baru la nak join..
So, untuk paksa diorg,
kitorg dah senaraikan nama2 yg rasanye boleh la untuk masuk koir ni..
dan kami buat 'audition',
letak dalam satu taklimat KECEMERLANGAN MODAL INSAN..
unit Latihan yg uruskan..

diorg yg datang ke 'taklimat' tu akhirnya tertipu jugak..
nak buat camner, yg sukarela nak masuk pon beberapa ketol jer..
so, cara itu jer la yg kitorg buat..
mana yg xnak masuk gak,
terpaksa la diorg buat surat kepada Timbalan Pengarah (Pengerusi biro kesenian)
bunyiknya macam kejam kan, paksa-rela...
tapi kami dah xde cara lain,
demi untuk jabatan dan juga negara yang kami chinta...


nota tangan:
"Demi Negara..yang tercinta...."

7 comments:

Anonymous said...

Best lagu untuk nota tangan kau...

El-Zaffril

Hanya Aku Sorang said...

El-Zaffril::..

sambungkan ler lagu tu... hihi..

Lee said...

hek eleh..

koir pon na pakse paksi..

yg jd ajk 2..bole ke??

hehe

Hanya Aku Sorang said...

Lee::..

bukan ko ajk gak ker? hampeh..ponteng keje jer tau nye.. huh!

roon itawaza said...

ala...dah selalu sangat jadi bidan terjun...

Hanya Aku Sorang said...

roon itawaza::

selalu bidan terjun ke mana? sungai ker, bangunan ker? huhu

roon itawaza said...

nak kena ni...dah pandai ngusik sekarang