BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 10, 2009

Hanya Aku + Jangan Tegur


Sebelum ni aku kurang mendapat info pasal citer ni,
2 3 ari sebelum kuar kat pawagam aku baru tau..
teruja nak tgk citer ni, aku dan seorg lagi sahabat gigih nak tgk..
midnite.. huhuhu..
[dah la citer hantu, tgk mlm2 buta]..
lokasi seperti biasa, Sunway Pyramid..
[paling dekat]
agak terkejut bile masuk panggung,
sebab penuh sehingga barisan hadapan pon ada yg duduk... huhu

Pada mulanya, aku dah mula rasa seram..
selalunya aku jarang giler rasa takut kalu tgk citer hantu melayu..
tp kali ni buatkan aku jerit 4 5 kali..huhu..
jalan citernye yang sperti biasa..
'hantu' meminta tolong manusia carik punca kematian..
[roh xtenteram..katanye..uhuhu]
skripnya pulak pada aku kurang mantap..
boleh buat org gelak dalam panggung..

aku rasa citer ni berjaya pon atas sebab effect2 yg dihasilkan..
buatkan aku remang jugak la bulu tengkuk..
andai diberi tiket free, aku ok jer tgk kali kedua atau ketiga.. hihi..
sajer nak menghayati lagi.. bukan ape, mlm tadi bising giler dalam panggung..
org bercakap2 la, gelak2 la, buat2 lawak la..
macam dah xde masa lain untuk buat camtu..
tu la masyarakat kite...
ape2 pon aku bagi 8 bintang... :)


nota tangan:
terasa bangga jugak sebab kaum cina pon ramai tgk citer ni...
"Satu Malaysia" ;)

6 comments:

Frid Firdaus said...

tiket free?
ermm...lalalala~

Hanya Aku Sorang said...

Frid Firdaus::..

u nk bagi kerr?

Frid Firdaus said...

u rasa u leh dpt ke?

miSz.haNie said...

dh nk tgk citer ni..
midnite ritu..
tp ade seat dpn jek...
huhuhu kempunan mau tgk..

roon itawaza said...

alahai...ni pun x sempat nak g tengok lg

Hanya Aku Sorang said...

Frid Firdaus::

i rasa i leh dapat dari u.. mwahaha..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

miSz.haNie::

lain kali booking siap2.. ;P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

roon itawaza::

semua xsempat, ape yg sempat? hahahaha...