BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 22, 2009

Hanya Aku + Kekeliruan dalam Keterujaan


pernah tak korang rasa keliru dalam teruja..
ari ni aku dah alaminya..
ari ni aku dah menerima sesuatu dari org yang aku tidak mengenali..
dan aku mmg tak sangka yg aku akan dapat bende tu..

dua perasaan yg aku ada, keliru dan teruja..
aku keliru sape yg bagi dan apakah niatnya..
teruja sebab bende yg aku dapat xsepatutnya aku dapat..hahaha..
mmg pelik..

bile dah ada dua perasaan ni, mula la bercampur gaul perasaan aku..
risau ada, malu ada.. sampai nak buat keje pon aku dah x tentu arah..
persoalannya, kenapa bagi kat aku dan kenapa bende tu yg dia bagi?
hahahahaa... aku tau jawapan tu ada yg leh dapat jawab..
tapi entahlah... malas dah nak pk..
aku just anggap tu adalah satu pemberian dari peminat..
hahahahahaaa.. mmg x boleh blah kan..?
ape2 pon thanks kepada pemberi misteri tu..[klu baca la..]
lain kali boleh la bagi bende2 lain lak..
bagi la keta ke, rumah ke.. mwahahahaa....


nota tangan:
saham aku tgh naik ker? adehh, keliru aku...

3 comments:

roon itawaza said...

wah...dah ader peminat nampak...

Frid Firdaus said...

susah jadi orang kacak kan...

Hanya Aku Sorang said...

roon itawaza::

dari dulu dah ada peminat ;P


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Frid Firdaus::

susah jugak la... nak buat camner kan, anugerah Ilahi.. mhwahahaa