BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 31, 2009

Hanya Aku + Bengang


pernah tak korang buat,
bile dah masuk kedai makan,
dah order.. pas tu xjadik makan kat situ
sebab seseorg yg xmau makan kat situ?

aku dah laluinya...
1st, malu ngn abg yg amek order..
[bukan kat kedai mamak yer..]
2nd, marah giler2 kat org yg xnak makan,
then tukar tempat...

susah sgt ker nak berinteraksi?
kalu xleh nak makan makanan yg xbiasa makan,
just cakap awal2..
adoii aii.. nasib baik bukan luver aku!
ape2 pon aku cukup bengang..
dan dia, cukup bangang.. huh!


nota tangan:
mintak dijauhkan.....

11 comments:

Frid Firdaus said...

sabar ye!
Nak tanya, then pastu makan kat mana?
p/s - diva pun tak berperangai macam tu. oppss~

miSz.haNie said...

wahh...
salu gak jd cenggini..
esp kl org tu yg bajet high standard..
mmg ase nk karate jek tengkuk..
huhuhu

roon itawaza said...

AMBOI...marah benar nampaknya...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

saperkah orang itu?
memang SENGAL cak lempong..

hahhahahha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

Hanya Aku Sorang said...

Frid Firdaus::..

nak tau ker lastly pi makan kat ner?? KFC.. Kentucky F*** Chicken...

Hanya Aku Sorang said...

miSz.haNie::..

bukan takat nak karate tengkuk, nak jer cabut ginjal, hempedu dia ker.. huhuhu

Hanya Aku Sorang said...

roon itawaza::..

harus la puan azza oii.... huhuhu..

erk, pernah buat ker?? lalalallaaa

Hanya Aku Sorang said...

[yAN!e][pUTraJAya]::..

sape? ada larr...
mmg sengal pak pung pak mustape..hhuhuhu

Frid Firdaus said...

Misz Hanie,
Jangan stereotype. Not good!
I high standard tapi ok je kan Khai. Tet!!!

roon itawaza said...

X pernah la...diperlakukan macam tu selalu la juga..huuuhuuu...

cham's said...

kaaaaaaaaan?