BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 15, 2009

Hanya Aku + Wedding Kengkawan

Dua ari ni, sibuk ngan undangan perkahwinan kengkawan..
Semalam pi majlis Nadia..
Dia buat kat dewan area Batu Caves sana..
Majlis sebelah suaminya..
Dah lama tak jumpa, padahal dia dok Ampang jer..
tak pelah, banyak kenangan bersama masa kat JB dulu..
Abis jer majlis, aku pi hantar Oyin lek putrajaya..





Ari ni lak, pi majlis kawen kawan masa kursus dulu, Azza..
Umah dia kat Semenyih..
Gigih pi amek oyin kat putrajaya..
Lepas makan kitorg terpaksa bergerak..
tak sempat nak tgk dia bersanding..
tp still dpt jumpa.. [gendang pintu bilik dia..mwahaha]..
gambar xdpt nak amek sebab dia pon xberapa nak siap..ngeee..
tp aku curik gamba dia ngn husband dia untuk ditepek kat sini.. gegege..



aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada korang2 yg baru jer menikah..
Semoga berbahagia ke akhir hayat..
All da best.. gegeggeee...

Nota Tangan:
dah xlarat nak jawab soklan org "bile nak kawen??"

2 comments:

roon itawaza said...

ambOi...cilOk gambar yeak...kala unggu jab jer hari tu dapat tengok azza sanding...nanti azza masukkan sikit dalam friendster yeak...oh yer...bila nak bagi jawapan bagi soalan yang sering ditanya tu...

Hanya Aku Sorang said...

azza::..

jawapannye.. NO COMMENT.. mwahahaa