BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 27, 2009

Hanya Aku + OIAM3

Malam ni aku tgk One In A Million season 3..
Maybe entry aku ni dah basi klu nak citer pasal OIAM3..
Aku just nak bg pendapat jer pasal OIAM3 ni..
aku rasa OIAM3 lagi best dari season yg lepas..
bukan sebab ada ramai artis yg amek bahagian,
tapi bakat diorg yg membuatkan aku tiap2 minggu wajib tgk..
Aku suka music arragement diorg, kreativiti diorg..
diorg bebas nak buat ape jer kat lagu diorg pilih..

Ada gak contestants yg aku suka..
Ester (walaupon penyanyi club), dia mmg entertainer..
suaranye dia mmg blues giler.. huhu
walaupon cara dia cakap hampeh giler.. mwahaha..



sorang lagi, Amylea..
aku suka cara dia perform.. agak bersahaja..
cuma dia kene bekerja keras untuk memantapkan vocal dia..



erm, lagi sorang si Tomok..
frankly speaking, masa dia ngn New Boyz dulu
aku sgt2 tidak suka..
suara yg melewe2 (bahasa johor ker?),
suara jiwang karat.. hihi..
tapi sekarang mmg suara dia matang giler berbanding nyanyiannye dulu..
dan dia bijak pilih lagu dan kreatif..



aku cuma harapkan diorg 3 org ni akan ke final..
tapi semua keajaiban akan terjadik.. sape tau, kann?


nota tangan:
macam teringin nak masuk OIAM4.. gegegegee... ;P

0 comments: