BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 14, 2009

Hanya Aku + Sayang..You Can Dance


Keluar ngan Frid dan Hafiz pi Midvalley Megamall..
Nak carik hadiah untuk kawan2 kawen.. huhu..
[musim mengawan.. ngeee]
then terasa nak tgk muvie melayu..
SAYANG..YOU CAN DANCE..
mula2 rasa macam agak menarik..
tambah pulak lagu si Ajai ngn Marsya selalu dengar..

mula2 masuk panggung,
heran gak kenapa xde org..
boleh dikira berapa ketol manusia..huhu..

start citer aku dah dpt agak camner cite ni..
mmg hampeh giler citer nih..
citer yg paling teruk yg penah aku tonton sepanjang hidup aku..
tak phm mcm mane leh kuar citer2 sampah camni..
jalan citer mmg membosankan..
salah skrip lak tu..
setakat nak tampilkan si Samuel Rizal ngn si Amani tu..
mmg aku rasa filem ni gagal..
xde kualiti lansung..
serious, aku xboleh blah..
walaupon aku ni bukan pakar kritik,
tp aku ada hak nak kritik
sebab aku bayar yer tgk filem2 korang..
pedulik ape aku, kann?
jgn harap aku nak bagi star kat citer nih..
huh!!
sape2 trasa nak membazir duit,
sila lah tgk citer nih..
[lebih baik derma kat tabung Gaza]

Indah Khabar Dari Rupa....

nota tangan:
dahagakan filem2 melayu yg berkualiti... plzzzz...

2 comments:

miSz.haNie said...

nih ler movie yg rahsiee sgt tu..
hahahahahahah
padan muke..
sape suh g tgk x hajak.. :P

Frid Firdaus said...

sangat teruk!!!
pembaziran teramat sangat...
setakat pelakon je hebat tapi yang lain-lain teruk...filem itu tetap akan teruk...
filem paling teruk pernah i tengok sepanjang hidup i...