BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 2, 2009

Akhirnya gigiku 'terkorban'..


Akhirnya, tanggal 2 Januari 2009,
jam 10.45 pagi,
aku telah 'mengorbankan' gigiku ini...
huhuuu...
ntah nape aku begitu syg sgt kat gigi aku tu..
tp atas nasihat cik wanie dan kwn2 lain,
terpaksa gak la aku cabut gigi aku tu..
2 3 ari ni aku begitu 'merana' menanggung kesakitan..
kali ni aku dah nekad..kene cabut gak..
dulu masa berlubang, aku sanggup tampal
walaupun doktor tu bagi nasihat suruh cabut..
tp aku degil, dah merana baru la nak buat.. huhuuu
ape pon, pengalaman sakit gigi mmg sungguh mengerikan..
sakitnya jgn citer la, xcukup tido lagi..
tu belum lagi sesi cabut mencabut..
ngan alat2 dia..haiyooo... xmo dah.. serik!!
ari ni doktor tu bagi aku mc..
sebelum pi klinik, aku singgah opis jap..
aku tgk kat atas meja aku dah penuh ngn keje..
ahh tension aku!
xkose nak pikir dah..
lu pikir la sendirik.. huhuuu...

nota tangan:
jagalah kesihatan gigi anda..

4 comments:

miSz.haNie said...

akhhirnye..
terkorban gak incek gg..
hehehe...
[gg mn ehk...gg depan ke.. ahahahahah]

Hanya Aku Sorang said...

nak buat camnerr... huhu

sorry ckit eh, gigi depan i cantek lagik k... ;p

cik wanie said...

khai...

alhamdullilah,
akhirnya kan,
apapun TAHNIAH,

lain kali jgn mkn byk coklat tau,
nanti lagi sakit,
wakakakkakkaka:P:P:P:P

Hanya Aku Sorang said...

huhuhuuu.. my pavarot la..
klu beli mesti satu guni.. hhuuu