BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 2, 2009

DugaanNya..


Lepas satu, satu dugaan aku terima dari Maha Esa..
Lepas penderitaan sakit gigi aku hampir selesai,
satu lagi penderitaan aku hadapi..
Ekcely aku tak ingat yg aku ni alergi ngn ponston (pain killer)..
pagi tadi lepas aku lek dari klinik gigi,
aku terus makan ubat smua yg dia bagi..
dah xtahan sakit.. huhu
aku xtgk pon ape yg dia bagi..
main telan jer..
ptg ni, tetiba tangan aku jadik bengkak..
aku baru teringat, aku xbleh makan ponston..
aku bergegas pegi klinik skali lagi..
ape la nasib aku..
aku terima dengan redha..
'ujian' awal tahun hijrah/masihi....

nota tangan:
doakan aku cepat sembuh..

6 comments:

miSz.haNie said...

ujian dulu..
br diberikan rahmat... =)
[menghapus dosa kecil katanya.. ;P]

Hanya Aku Sorang said...

ya, i think so..
mudah2an dicucuri rahmat..
[alamak mcm org meninggal lak..huhuu]

cik wanie said...

khai...

kuatkan semangat yer,
apapun semoga cepat sembuh...

ikhlas,
cik wanie

Hanya Aku Sorang said...

thanks wanie... :)

award dah amek dah..
thanks again dear.. ;)

Anonymous said...

=) byk dugaan means Tuhan sayang you lebih.. Tuhan nak ingatkan kita..

Hanya Aku Sorang said...

ya.. setuju tu.. ape2 pon redha jer la kan.. :)