BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 16, 2009

Hanya Aku + Doa Untuk Wanie..



Tadi aku dapat sms dari Cik Wanie..
Dia maklumkan yg dia kene asma..
ekcely aku dah tau sebab tgk blog dia..
nak contact dia takut dia tgh berehat..
so, xmo la mengganggu..

Dia dah buat aku sayu..

"Khai, kalau wanie ditakdirkan pergi dulu,
i'm gonna miss u my dear"

macam2 lagi sms dia bagi..
aku hanya mampu berdoa supaya pulih seperti sediakala...
dan memberi dia semangat untuk tabah menghadapi dugaanNya..
aku agak sensitif bab2 mcm ni,
sebab kawan2 baik aku dulu sudahpon tinggalkan aku ..
so aku xmo kehilangannye jua..
kepada pembaca yg tidak mengenalinya,
frankly speaking, she's very nice girl..
marilah sama2 kita berdoa untuknya supaya
kembali sembuh dari penderitaan yg ditanggungnya
Amin..

Nota Tangan:
semoga cepat sembuh...

8 comments:

cik wanie said...

dear khai...

TQ so much atas entry KHAS tuk wanie,
sgt2 menghargainya,
u make me cry :(
insya-ALLAH i will ok soon...

apapun doakan tuk wanie yer:)

hug & kisses from me:*

myZone | When Anuar opens to public said...

such a nice entry :)

Frid Firdaus said...

get well soon cik wanie.
itu semua dugaan Tuhan.
Bedoa, bersabar dan bertawakal.
InsyaAllah Tuhan akan beri yang baik untuk kita kerna Tuhan saja yang tahu apa terbaik untuk kita.

Hanya Aku Sorang said...

wanie..

my pleasure dear..
u buatkan i sedih ngn kata2 u last nite.. huhuhuu

ape2 pon cepat sembuh k..

Hanya Aku Sorang said...

Nuar...

TenQue nuar.. :)

Hanya Aku Sorang said...

Frid..

U rite bro.. kite sama2 doakan yer.. :)

cik wanie said...

syg,
i janji yg i x akn buat u sedih lagi,
n lps nie i will take care myself,
hurm.....

thx so much sbb care pasal diri i,
u tahu kan,
byk perkara yg i kena lalui beberapa ketika ini,
i bersyukur kepada ALLAH sbb dpt kenal u,
u syg i as your sistah,
sgt2 hargai tau,
syglah diri i sampai bila2 tau,
hehehehehehe...

u are alwaz in my heart 4 ever my luving abg:)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

wanie...dinda kesayangan ku....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************