BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 18, 2009

Hanya Aku + Maut

Semalam, jumpa oyin ngn kawan dia (man),
kat One Utama [again.. huhu]..
just lepak2 kat A&W & round sekejap..
tak jadik nak temankan dia pi carik kasut..
lagipon dia dah bwk kwn..so, aku tinggalkan diorg..

aku bergegas pergi AEON Bukit Tinggi,
semata2 nak temankan abg wari tgk muvie..
cite MAUT arahan Bade Hj.Azmi..
[beria-ia dia nak tgk sangat..huhu]..


Filem pertama aku tgk dalam tahun 2009..huhu..
dalam filem ni ada 3 episod..
episod 1 mengisahkan seorg gadis yg meminta bantuan dari seorg student (liyana jasmay)..rupa2nya gadis tu dah mati disebabkan kene rogol dan dibunuh..

episod 2 mengisahkan seorg stewardess who is living her life to the fullest - drugs, sex and alcohol.. satu hari dia koma.. dalam koma dia telah diseksa (mendapat balasan atas ape yg dia lakukan).. setelah sedar dia bertaubat dan kembali ke pangkal jalan.. [mati hidup semula la ni.. huhu]

episod 3 mengisahkan seorang budak lelaki yg telah 'sesat' iaitu terjebak dalam black metal..satu ari dia telah mengalami kemalangan then akhirnya dia mati..'balasan'nye x ditunjukkan, hanya sekadar kuburnya mendak ke dalam (tidak cukup tanah)..

itulah lebih kurang citernye..
pada aku dari segi mesej maybe boleh membuatkan penonton 'insaf' sekejap..
dari segi lakonan, pada aku, biasa2 aje..
maybe nak tunjuk lain dari yg lain..
pada sesape yg nak tgk, sila lah tgk.. ;p

nota tangan:
"Nikmat itu kadang-kadang tidak disedari, hanya apabila ia telah hilang barulah manusia benar-benar terasa
"

4 comments:

cik wanie said...

wah wah wah,
pegi tgk wayang x ajak i pun kann,
huk huk huk huk..

nak majuk 4........











saat....
hik hik..

i pun nak pi tgk gaklah,
memandangkan i dah sihat skit kan,
hurm....

Hanya Aku Sorang said...

wanie..

u kan sakit..mcm ne nak ajak u pi tgk.. ngeee ;p

Sila..silalah tgk k.. have fun.. :)

[sebelum pi, tgk kat internet ade ke x muvie ni kat tempat wanie sana tu.. ngeee;P]

myZone | When Anuar opens to public said...

maut tak "maut" sgt... :)

Hanya Aku Sorang said...

Nuar..

mmg x 'maut' pon.. huhuhu